Πόση ''νέα τεχνολογία'' χωράει το (σημερινό ελληνικό) σχολείο; Σε ποιο βαθμό εξυπηρετεί τη σχολική αλληλεπίδραση η κάθε ψηφιακή τεχνολογία και με ποιον τρόπο; Ποια είναι τα όρια στη διευκόλυνση και την εξέλιξη της διδασκαλίας; Ποιες νοητικές δεξιότητες χάνουν ευκαιρίες καλλιέργειας με τα ψηφιακά μέσα και ποιες κερδίζουν; Είναι προτιμότερο να έχουμε διαδραστικούς πίνακες ή να καλλιεργούμε την ανθρωπιά στη σχολική τάξη; Ταυτόχρονα, συνδυαστικά γίνονται αυτά θα μου πείτε..
Είμαστε όλοι επιστήμονες, καλλιτέχνες, γεννήτριες συναισθημάτων, ιδεών, επικοινωνίας και εν δυνάμει αλληλεγγύης και συνεργασίας. Πώς θα μπορούσαμε εμείς οι ''δάσκαλοι'' να προκαλέσουμε σύνθετα βιώματα στο σχολείο και να βοηθήσουμε να εκφράσουν ή έστω να συνειδητοποιήσουν οι ''μαθητές'' μας αυτή τη φύση τους; Σ'αυτό το blog προτείνονται ιδέες για κάτι παραπάνω και διαφορετικό από το παραδοσιακό ή ακόμη και το ''μοντέρνο'' μαθημα. Λίγο πιο πέρα από τα όρια των συνηθειών μας...
Κυριακή 4 Μαρτίου 2012
ΒΟΟΚ - ένα μήνυμα υπενθύμισης - χωρίς εμμονές στα ΄΄παλιά καλά πράγματα''
Πόση ''νέα τεχνολογία'' χωράει το (σημερινό ελληνικό) σχολείο; Σε ποιο βαθμό εξυπηρετεί τη σχολική αλληλεπίδραση η κάθε ψηφιακή τεχνολογία και με ποιον τρόπο; Ποια είναι τα όρια στη διευκόλυνση και την εξέλιξη της διδασκαλίας; Ποιες νοητικές δεξιότητες χάνουν ευκαιρίες καλλιέργειας με τα ψηφιακά μέσα και ποιες κερδίζουν; Είναι προτιμότερο να έχουμε διαδραστικούς πίνακες ή να καλλιεργούμε την ανθρωπιά στη σχολική τάξη; Ταυτόχρονα, συνδυαστικά γίνονται αυτά θα μου πείτε..
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου